Het installeren en onderhouden van electrotechnische-, sanitaire-, gas-, en water technische installaties, centrale verwarming, stoom- en procesleidingen, airconditioning en luchtbehandeling, alsmede lood-, koper-, leien- en zinkwerken; showroom...
Andere professionals in Utrecht
Antwoorden op veelgestelde vragen over Wiesenekker Installatietechniek B.V.
Bekijk alle diensten die Wiesenekker Installatietechniek B.V. aanbiedt
Lees wat onze klanten zeggen over Wiesenekker Installatietechniek B.V.
24 december 2021
Ondeugdelijke producten. Waardeloze service. Respectloos naar klanten. Wij hebben in 2017 voor ruim € 13.500 een warmtepomp en vloerverwarming laten aanleggen door de firma Wiesenekker. De vloerverwarming bestaat uit een kunststof noppenplaat waarin de verwarmingsslangen worden geklikt. Daarop werden ijzeren platen gelijmd voor de geleiding. Daarop hebben wij een PVC-vloer gelegd. Vanaf het begin kraakte onze vloer. Vervelend, maar we dachten dat het aan de vloer lag of dat er wellicht zand tussen de platen lag. In april van dit jaar wilden we de vloer gaan vervangen. We vroegen een bedrijf langs te komen en gaven aan dat we graag een vloer wilden die niet kraakte. De stoffeerder kwam erachter dat de ijzeren platen niet goed verlijmd zijn en dat daar het kraken vandaan komt. Hij gaf aan dat een nieuwe vloer dit probleem niet zou verhelpen en adviseerde ons contact op te nemen met Wiesenekker omdat de vloerverwarming duidelijk niet goed was aangelegd. Toen begon de ellende pas echt. Op 14 mei de eerste mail gestuurd naar Henk Wiesenekker met de vraag om even te komen kijken. Reactie duurde een week: “ik zal de leverancier benaderen en vragen of hij langs wil komen”. Vervolgens bleef het stil. Op1 juni nogmaals een reminder per mail gestuurd. Weer bleef het stil. Toevallig Henk Wiesenekker tegenkomen en nog eens geïnformeerd: “we zijn ermee bezig”. Op 12 september nogmaals een mail gestuurd. Geen reactie. Vervolgens op 1 oktober een webformulier ‘service-aanvraag’ ingevuld. Geen reactie. Enkele dagen later nog maar eens achteraan gebeld. Jan-Willem Wiesenekker (de broer van Henk) deed alsof hij nog nooit van het probleem had gehoord: “ik zoek het voor u uit, ik kom er bij u op terug”. Uiteraard weer zelf achteraan moeten bellen, nu met het dringende verzoek om in ieder geval even te komen kijken. “Oh, ik had mijn broer Henk gevraagd om dit met u te regelen, heeft hij dat niet gedaan?” De heer Jan-Willem Wiesenekker was pas na lang aandringen bereid om te komen kijken: “Maar verwacht er niet te veel van. Ik raad u aan om ons aansprakelijk te stellen”. Op 15 december was het zover. Na 7 maanden (!) kwam de heer Jan-Willem Wiesenekker dan eindelijk kijken. Toen bleek duidelijk dat het probleem inderdaad in de verlijming van de platen zat. We hebben zelfs een extra stuk vloer opengehaald en gezamenlijk geconstateerd dat het krakende geluid daardoor veroorzaakt werd. Het was ook meteen duidelijk dat hij niet bereid was om er iets aan te doen. De argumenten daarvoor varieerden: “de leverancier bestaat niet meer …, er kunnen allerlei oorzaken zijn waardoor die lijm loslaat (misschien is het wel te warm geworden … het is een vloerverwarming!) …, ik heb dit systeem niet aangeraden, dat was mijn broer …, stel ons maar aansprakelijk …, ik adviseer om de platen ertussen uit te halen, is maar een paar uurtjes werk …, we geven 18 maanden garantie, etcetera, etcetera. Na heel lang aandringen is de heer Wiesenekker bereid om € 250 over te maken als we de platen er zelf uithalen. € 250 dus. Op een systeem van meer dan € 13.500 dat duidelijk niet functioneert zoals het zou moeten doen. “Ik zal het even per mail bevestigen”. U raadt het al … niks gezien. De firma Wiesenekker mag die 250 € houden.
16 april 2025
Purchased a heat pump some time ago. Very professional and friendly from request to installation.
9 december 2020
After a pleasant intake with Mr. Wiesenekker who has an eye for detail, we decided to have them make some adjustments (including installing a bidet) to our bathroom. The professionals arrived as agreed, were pleasant in communication and delivered neat work and left everything tidy afterwards. Nothing but praise for this company! (Before and after photo)
15 augustus 2023
I was looking for a refrigerator repairman. This company does not repair refrigerators, but a former company with the same name does. Neatly answered via email.
11 januari 2022
Very good service. Honest advice and good results.
Krijg een persoonlijke offerte voor je project. Gratis en vrijblijvend.
Achterbergsestraatweg 128, Rhenen
👋 Hallo! Welkom bij Wiesenekker Installatietechniek B.V.
Wiesenekker Installatietechniek B.V. • Nu online
Interesse in onze CV ketel installatie en onderhoud? We vertellen je graag meer over onze diensten en mogelijkheden.