Loodgieters, gasfitters, waterfitters, koperslagers- en blikslagersbedrijf, alles in de meest ruime zin genomen. Handel in- en reparatie van artikelen, goederen en apparaten op voormeld gebied, alsmede aanleg van c.v.-installaties.
Andere professionals in Utrecht
Antwoorden op veelgestelde vragen over Loodgieters- en Verwarmingsbedrijf Reijerse B.V.
Bekijk alle diensten die Loodgieters- en Verwarmingsbedrijf Reijerse B.V. aanbiedt
Lees wat onze klanten zeggen over Loodgieters- en Verwarmingsbedrijf Reijerse B.V.
18 december 2024
Still very nice when the company Reijerse pulls out all the stops to track down a difficult leak and also to seal it. And all this within 24 hours. Top service for which much respect in this for you busy time.
30 november 2021
Aardige medewerkers maar slechte werkzaamheden Twee jaar geleden heeft dit bedrijf met reguliere bitumen het woningdak hersteld, dit is netjes gebeurd. Vorig jaar het garagedak laten vernieuwen. Er werd 'resitrix' geadviseerd. Ik heb zelf isolatie besteld en gevraagd of dit de juiste was. Volgens de medewerker was het de juiste isolatie. Direct na het leggen begon het dak te bubbelen. Er kwamen blazen die in de volle zomerzon bijna weg waren. Echter lijkt het dak per maand meer los te komen. Ook de hoeken staan bol. Volgens het bedrijf heb ik toch de verkeerde isolatieplaten besteld en kunnen zij er niets aan doen. Ik heb een beveiligingscamera en van de werkzaamheden een timelapse gemaakt. Ik heb met de isolatieplaten leverancier en met resitrix nederland contact gehad. Beiden vertelden dat hun producten prima met elkaar konden worden gebruikt. resitrix vertelde na de video gezien te hebben dat de dakdekker te weinig tijd heeft gelaten tussen het smeren van de (voor)lijm en het plakken van de dakbedekking. De luchtbellen die te zien zijn komen volgens hen door gasvorming van de lijm en het gebruik van een verkeerde gasbrander. De blazen worden telkens groter en meer. Het is dus wachten tot het merendeel los komt zodat ik het opnieuw kan laten doen. Maar dan niet door dit bedrijf en niet met resitrix. Mocht ik later nog benaderd worden voor een oplossing dan zal ik dat hieronder toevoegen. ------ aanvulling ------- Na enkele erg vervelende e-mails met de directeur van het bedrijf is er geen oplossing gekomen.
8 januari 2024
Dear Reijerse, I've been trying to reach you by phone for quite some time now. Following a request for a call back on December 18, I am still waiting. I then tried to call you several times, but no answer, wrong ringtone or a busy tone for a longer period of time, also no voicemail. Could you please call back? Kind regards, Anne-Marie
26 juni 2019
I've rarely been treated so arrogantly. First, I was told an appointment wouldn't be available for a week. I explained that I had no hot water and emphasized the importance of someone arriving quickly. They were clearly not interested, but I was told I'd be called. A week later, I called again; they'd clearly forgotten about me. When the owner finally showed up, I was first lectured about the "tinkering around the house" and how I could have done some things myself. Then, of all places, I was told that the owner wasn't available at the moment. And that I should have made it clearer over the phone what the plan was. The way this was presented was particularly appalling; customer service clearly isn't a priority for this company.
17 maart 2021
Underfloor heating problem not resolved, double billed. After a long time of contacting, I finally received a response to my email: “we won't do anything for you anymore”. I have never experienced treating your customer like this before! No professional response, they must have enough work!
Krijg een persoonlijke offerte voor je project. Gratis en vrijblijvend.
Laanstraat 20 A, Soest
👋 Hallo! Welkom bij Loodgieters- en Verwarmingsbedrijf Reijerse B.V.
Loodgieters- en Verwarmingsbedrijf Reijerse B.V. • Nu online
Heb je een lekkage, verstopte afvoer of wil je een nieuwe badkamer? We helpen je graag!