Als projectleider jongleer je dagelijks met taken, teamleden, klanten en deadlines. Brinqs brengt alles samen in één overzichtelijke app zodat jij grip houdt op elk project.

De dagelijkse chaos van een projectleider
Berichten raken zoek in groepschats. Je moet steeds scrollen om afspraken terug te vinden. Geen overzicht per project.
Wie doet wat? Wat is af? Je bent constant aan het nabellen en checken. Taken worden vergeten of dubbel gedaan.
"Hoe staat het ervoor?" Je moet eerst alles uitzoeken voordat je antwoord kunt geven. Dat kost tijd en energie.
Alles wat je nodig hebt voor projectbeheer in één app
Elk project heeft een overzichtspagina met projectinformatie, klantgegevens, locatie, voortgang, financieel overzicht en teambeheer. Alles op één plek.
Lees meer over projectoverzichtMaak taken aan voor je team en wijs ze toe. Iedereen ziet wat er moet gebeuren en kan taken afvinken. Jij ziet direct de voortgang.
Lees meer over takenAutomatisch een chat per project voor alle teamleden. Maak ook aparte chats aan voor projectleiders, disciplines of onderaannemers. Geen WhatsApp chaos meer.
Lees meer over chatTeamleden, ZZP'ers en onderaannemers zien allemaal dezelfde planning. Zo weet de stucadoor wanneer de elektricien klaar is. Efficiënter samenwerken.
Lees meer over planningUpload voortgangsfoto's en deel bouwtekeningen. Maak mappen aan en bepaal wie wat mag zien: alleen beheerders, medewerkers of ook klanten.
Lees meer over foto's & bestandenRegistreer meerwerk en verstuur het naar de klant. De klant krijgt een melding en kan direct in de app goedkeuren of afwijzen. Altijd overzicht van de status.
Lees meer over meerwerkvan projecten wordt niet binnen tijd en budget opgeleverd
van bouwprojecten is verliesgevend door verkeerde inschattingen
voor taken, chat, foto's, planning en meerwerk
Bron: Exact MKB Barometer 2025 - Sectoronderzoek Bouw
Van vakmensen op de bouw tot klanten thuis
Registreren uren, vinken taken af, uploaden foto's en chatten met het team via de app.
Wat kunnen medewerkers?Volgen de voortgang, bekijken foto's, accorderen meerwerk en chatten met jou via hun eigen app.
Wat kunnen klanten?Worden per project uitgenodigd, zien de planning en werken mee alsof ze deel van je team zijn.
Hoe nodig je partners uit?Begin gratis en ontdek hoe Brinqs je helpt. Binnen 4 minuten operationeel.
Alle projectinformatie op één plek: klant, locatie, voortgang en financieel.
Taken aanmaken, toewijzen en de voortgang bijhouden.
Communiceren met team en klanten per project, aparte groepen aanmaken.
Meerwerk registreren en klanten digitaal laten accorderen.